Palkanlaskennan tehtävissä Azetsilla

Azets Life | 07.08.2017

Kirjoittaja Azets Finland

Asiantuntijamme tarjoavat palkanlaskenta-, HR- ja taloushallintopalveluita sekä ohjelmistoratkaisuja, joten henkilöstön joukkoon mahtuu monenlaisia ja mielenkiintoisia tehtäviä. Tarjoamme työntekijöillemme monipuolisia kehittymismahdollisuuksia sekä ammatillisia haasteita. Vauhdikkaan kasvun myötä työntekijämme ovat muutosvalmiita huippuammattilaisia, joiden päivittäisessä tekemisessä näkyvät täsmällisyys, vastuullisuus sekä halu olla aina askeleen edellä.

Tarjoamme kokonaisvaltaista palkanlaskennan palvelua, joten palkanlaskijamme työskentelevät kaikissa palkanlaskentaprosessin vaiheissa palkkatapahtumien käsittelystä maksatukseen, raportointiin ja sähköiseen arkistointiin asti.

Palkanlaskentapalveluistamme vastaavat asiakastiimit, jotka ovat tottuneet hoitamaan palkanlaskentaan liittyvät prosessit ammattitaidolla ja tehokkaasti. Palkanlaskennan lisäksi tiimi tarjoaa palveluja ja tukea myös muissa työsuhteisiin liittyvissä operatiivisissa ja hallinnollisissa tehtävissä. Palkanlaskijoillamme on vahva ja asiantunteva työsuhteisiin liittyvä osaaminen ja lisätukea tarjoavat taustatiimissä työskentelevät työsuhdejuristimme.

Palkanlaskijan tehtävässä substanssiosaamisen lisäksi ovat eduksi asiakaspalveluhenkisyys, järjestelmäosaaminen, hyvät viestintätaidot sekä tarkkuus ja huolellisuus.

Millaista on työskennellä Azetsin palkanlaskennassa?

Elf_Ilona-150x150.jpg                                               

Haastattelimme Ilonaa, joka on yksi monista markkinoiden parasta laatua ja palvelua tarjoavista työntekijöistämme.

 

Kuinka kauan olet työskennellyt Azetsilla?

Olen työskennellyt Azetsilla nyt 11 vuotta. Aloitin toimistoapulaisena Katajanokan toimistollamme. Siitä vähitellen aloitin alustavissa palkanlaskentatehtävissä ja heti kohta sen jälkeen täyspäiväisenä palkanlaskijana, kunnes pari vuotta sitten otin vastaan tiiminvetäjän paikan. Kävin tässä välissä äitiyslomalla ja nyt teen osa-aikaisena projekteja ADP/Nordic -tiimissä kunnes palaan takaisin kokoaikaiseksi ensi syksynä.

Millainen on aikaisempi työkokemuksesi ja koulutustaustasi?

Aikaisemmin olen työskennellyt mm. Soneralla, Silja Linella sekä kotieläinpihalla. Soneralla olen ollut sekä laskutuksessa että ”linjassa” eli asiakaspalvelussa ja juuri Soneralta siirryin tänne. Koulutukseltani olen BBA ja valmistuin vuonna 2002.

Millainen on tavallinen työpäiväsi?

Tällä hetkellä jokainen päivä on erilainen riippuen siitä, minkä projektin parissa työskentelen. Lisäksi lasken myös yhden yrityksen palkkoja ja perehdytän uusia työntekijöitä tiimissämme, joten päivä on yleensä sekoitus palkkoja, neuvomista, uusien asiakkaiden perustamista järjestelmiin tai nykyisten asiakkuuksien kehittämistä.

Mikä on parasta työssäsi?

Se, että jokainen päivä on erilainen. Ja tilanne oli sama myös silloin, kun tein päätoimisesti palkkoja – yksikään kuukausi tai päivä ei ollut samanlainen. Tämän kautta myös itsensä kehittäminen on ollut parasta, sillä se, että huomaa osaavansa ja pystyvänsä tekemään haastaviakin tehtäviä antaa hyvän olon tunteen. Olen aina pyrkinyt eteenpäin osaamisessani ja täällä minulle on annettu hyvät puitteet siihen. Työkaverit ovat myös aivan parhaita, ilman heitä ja yhteistä naurua ei työntäyteisiä päiviä olisi aina jaksanut.

Miten kuvaisit Azetsia työpaikkana?

Viihtyisä, energinen, nuorekas.

 

Vahva kasvumme jatkuu ja haemme Helsingin toimistollemme energiseen ja nuorekkaaseen tiimiin useampaa asiakaspalveluhenkistä palkanlaskijaa! Jos näet itsesi palkanlaskennan tehtävissä Azetsilla, lähetä avoin hakemuksesi urasivujemme kautta.

post author

Kirjoittajasta Azets Finland

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti.