Säästät aikaa automatisoimalla esimerkiksi hankinta-, laskutus- ja viestintäprosesseja
Tuo kaikki resurssit digitaalisesti saatavilla kaikkialta
Asiakaskohtaisesti räätälöidyt ratkaisut vastaamaan juuri omia tarpeitasi
- Räätälöimme palvelumme asiakaskohtaisesti vastaamaan parhaiten yrityksesi tarpeita
- Muunnamme paperiarkistosi digitaalisesti saataville
- Digitaalisuuteen siirtyminen on myös ekoteko, jolloin osallistut myös ilmastonmuutoksen torjuntaan
Tietoa Azets Document Solutionista
Kun projektit kasaantuvat vuosien varrella, yhä useammat dokumentit taistelevat tilasta työpöydillä, arkistohuoneissa ja toimistojen hyllyissä. Se, mikä alkoi yhdestä lomakkeesta, muuttuu ajan myötä jatkuvaan tilan lisätarpeeseen, sekavaan arkistointiin ja aikaa vievään dokumenttien käsittelyyn. Meillä Azets Document Solutionsilla on visio todellisista paperittomista toimistoista virtaviivaisten dokumenttien hallintaratkaisuiden avulla.
Azets Document Solutionsilla on useiden vuosien kokemus digitaalisten skannauspalveluiden johtavana tuottajana Pohjoismaiden markkinoilla. Muunnamme hankalat, aikaa vievät, manuaaliset dokumenttiprosessit digitaaliseen ympäristöön. Säästät aikaa, kaikki asiakirjat ovat saatavillasi ympäri vuorokauden ja voit rauhassa keskittyä yrityksesi ydintoiminnan kehittämiseen.
Näin prosessi toimii
Teemme selkeän ja kustannustehokkaan suunnitelman asiakkaan tarpeita vastaamaan. Hoidamme asiakkaan puolesta dokumenttien esivalmistelut, kuten niittien poistot, teippaukset, yms. asiat.
Skannauksen yhteydessä tulkitsemme asiakirjoista kaiken tarvittavan tiedon, joita voidaan hyödyntää asiakkaan erp, crm, tai dokumenttienhallintajärjestelmissä.
Voimme hyödyntää palvelussa asiakkaan rekistereitä, jolloin jo skannausvaiheessa esimerkiksi laskut voidaan varmentaa vastaamaan tilaustietoja.
Askel nykyaikaiseen työpaikkaan
Nykyaikaisella digitaalisia palveluita käyttävällä työpaikalla on etuja, jotka helpottavat työntekoa:
- Löydä dokumentit sekunneissa
- Vähennä manuaalisten virheiden riskiä
- Vapauta tilaa työpöydälle
- Pääse käsiksi kaikkeen työmateriaaliin paikasta ja yksiköstä riippumatta
- Todellinen GDPR-yhteensopivuus
- Säästä aikaa ja rahaa
Digitaaliset palvelut auttavat sinua pysymään yhteydessä kollegoihisi ja asiakkaisiisi ilman, että sinun tarvitsee selata paperiarkistoa, kun tarvitset jotain. Digitaalisella ratkaisulla vältyt myös siltä, että ympäristötekijät, kuten vesivahingot/tulipalot, vahingoittavat tietojasi. Sinulla on aina varmuuskopio helposti saatavilla sekä toimistossasi, että sen ulkopuolella.
Muutaman viime vuoden aikana on tapahtunut suuri muutos kohti digitaalisia ratkaisuja. Työpaikat muuttuvat vähitellen joustavammiksi, mikä säästää rahaa etätyö mahdollisuuksien ja pienempien toimistotilojen avulla. Tämä ei ole vain mullistava yrityskulujen kannalta, vaan se edistää myös aktiivisesti ympäristömme suojelua.
Yleisiä kysymyksiä
Miksi digitaalinen arkisto on parempi kuin paperiarkisto?
Miten digitaalisesti työskentely auttaa ympäristöä?
Mitä ADS voi skannata puolestani?
Yhteystiedot
Haluan Azetsin asiantuntijan ottavan minuun yhteyttä liiketoimintaprosessien digitoimiseen ja resurssien skannaamiseen liittyen.
Puhelin:
Skannauspalvelu: +358 50 371 16 74
Myynti: +358 40 151 69 89
Osoite:
Postiosoite: Azets Document Solutions Oy, PL 1, 80020 Kollektor scan
Käyntiosoite: Azets Document Solutions Oy, Kirkkokatu 25 a, 80100 Joensuu