Interim CFO
 
 
 

Interim HR - Azetsin HR-ammattilainen organisaatiosi käyttöön

Saat HR-asioiden ammattilaiset täydentämään organisaatiosi HR-tarpeita väliaikaisesti interim-periaatteella.

Jätä yhteydenottopyyntö

Etsitkö joustavaa ja tehokasta ratkaisua HR-tarpeisiisi? 

Azetsin interim HR -ammattilaiset ovat valmiina auttamaan organisaatiotasi väliaikaisesti. Interim HR -palvelumme tarjoaa kokeneita HR-asiantuntijoita, jotka voivat täydentää organisaatiosi HR-tarpeita nopeasti ja joustavasti. Interim HR -roolit: Interim HR Business Parner, Interim HR Manager, Interim-henkilöstöpäällikkö tai muu HR-rooli. Lue lisää interim-palveluista.

Poimi interim-hyödyt HR-toimintoosi

  • Joustavuus ja nopeus: Interim HR-osaajat voivat aloittaa työt nopeasti ja mukautua organisaation tarpeisiin.
  • Laaja-alainen osaaminen: Asiantuntijoilla on monipuolinen kokemus eri toimialoilta ja organisaatioista.
  • Itsenäinen työskentely: Interim HR-ammattilaiset ovat tottuneet työskentelemään itsenäisesti ja joustavasti.
  • Kokonaisvastuu HR-toiminnoista: Interim HR Business Partner tai HR Manager voi ottaa kokonaisvastuun henkilöstöhallinnosta ja sen kehittämisestä.
  • Operatiivinen ja strateginen tuki: Asiantuntijat tukevat liiketoimintayksiköitä sekä operatiivisissa että strategisissa henkilöstöasioissa.
  • Prosessien kehittäminen: Interim HR-specialistit voivat kehittää palkka- ja HR-prosesseja sekä neuvoa esihenkilöitä ja työntekijöitä HR-asioissa.
  • HR-järjestelmien konsultointi: Interim HR-järjestelmäkonsultit auttavat suunnittelemaan ja ottamaan käyttöön HR-järjestelmiä, mikä tehostaa henkilöstöhallintoa.
  • Rekrytointiprosessien hallinta: Interim rekrytoijat voivat ottaa vastuun rekrytointiprosesseista, kehittämisestä ja markkinoinnista.

 

Mies ja nainen käytävllä, katsovat kohti.jpg

 
SimAnalytics logo

Interim HR toi tehoa SimAnalyticsin rekrytointiin:

Toinen yritys, joka oli käyttänyt Azetsin palveluita, antoi meille vahvan suosituksen Azetsin Interim HR-palveluista. Tämä vahvisti päätöksemme valita Azets kumppaniksemme.

Mikko Jääskeläinen, CEO, SimAnalytics

Interim HR Business Partner tai Interim HR Manager

Interim HR Business Partner tai Interim HR Manager on asiantuntija, joka ottaa tarvittaessa kokonaisvastuun organisaatiosi henkilöstöhallinnosta ja sen kehittämisestä. Hän on oikea henkilö tukemaan liiketoimintayksikköjä operatiivisissa ja strategisissa henkilöstöasioissa. Hän auttaa sinua kehittämään henkilöstöhallintoasi ja varmistamaan, että henkilöstöasiat ovat linjassa liiketoimintastrategiasi kanssa.

Interim HR.jpg

Interim palkanlaskennan yhteyshenkilö tai HR Specialist​

Interim HR-specialistilla tai palkanlaskennan yhteyshenkilöllä on osaamista ja kokemusta toimia yhteistyössä organisaatiosi HR:n ja palkanlaskennan kanssa ja tarvittaessa kehittää palkka- ja HR-prosesseja edelleen. Hän voi myös toimia laajemmin operatiivisissa HR-tehtävissä kuten neuvoa esihenkilöitä ja työntekijöitä HR- ja työsuhteisiin liittyvissä asioissa.

Interim Payroll specialist.jpg

Interim HR-järjestelmäkonsultti

Interim HR-järjestelmäkonsultti tarjoaa laadukasta konsultointipalvelua, joka keskittyy erityisesti Sympa HR- ja Saima HR -järjestelmien suunnitteluun ja käyttöönottoon. Interim HR-järjestelmäkonsultti auttaa sinua virtaviivaistamaan liiketoimintaasi ja hallitsemaan henkilöstöä tehokkaasti HR-järjestelmien avulla.

Interim HR-järjestelmäkonsultti.jpg

Interim rekrytoija

Interim rekrytointiosaajamme voi ottaa kokonaan tai osittain vastuun organisaatiosi rekrytoinneista: rekrytoinnin suunnittelusta, prosesseista, kehittämisestä, kampanjoista, työnantajakuvan kehittämisestä sekä nykyaikaisesta rekrytointimarkkinoinnista. Myös henkilöarvioinnit ovat rekrytoijiemme ydinosaamista.

Interim rekrytoija.jpg

Apua HR-projektien läpivientiin

Meiltä saat myös interim-asiantuntijan, joka voi toimia projektipäällikkönä tai projektikoordinaattorina HR-projekteissa. Hän hallitsee projektin johtamisen, suunnittelun ja toteutuksen. Hän seuraa ja raportoi projektin etenemistä ja tekee yhteistyötä kaikkien osapuolten kanssa.

Hänellä on roolistaan riippuen kokemusta HR-projekteista, kuten:

  • Työvuorosuunnittelu ja työajanseurantajärjestelmän käyttöönotto
  • HR-järjestelmien käyttöönotto
  • Palkanlaskennan ulkoistusprojektin läpivienti
  • Esihenkilötyön haasteet
  • Muutostilanteet

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.