Toimittajan vaihto
 
 
 

Business Central toimittajan vaihto

Harkitsetko Microsoft Dynamics NAV tai Business Central toimittajan vaihtoa?

Jätä yhteydenottopyyntö

Käytättekö tällä hetkellä Microsoft Dynamics NAV tai Business Central -järjestelmää, mutta nykyinen kumppaninne ei vastaa odotuksia?

Kohtaamme välillä asiakkaita, joilla:

  • järjestelmä ei ole otettu täysin käyttöön,

  • käyttäjät kokevat käytön monimutkaiseksi,

  • järjestelmä on teknisesti vanhentunut tai

  • nykyinen kumppani ei pysty tarjoamaan tarvittavaa kehitysvoimaa liiketoiminnan tueksi. 

Tällaisissa tapauksissa on mahdollista vaihtaa kumppania, jossa järjestelmänne ylläpito, kehittäminen ja lisenssihallinta siirretään Azetsille. Ratkaisukeskeisen tiimimme avulla pystymme viemään järjestelmänne ja osaamisenne täysin uudelle tasolle. Tavoitteenamme ei ole ainoastaan järjestelmän haltuunotto, vaan myös mahdollisten kipupisteiden ja haasteiden ratkominen.

Olemme tuotteistaneet tästä toimittajan vaihdosta helpon, nopean ja kustannustehokkaan mallin, jossa asiakkaana pääsette heti kiinni kumppanin vaihdon tuomiin hyötyihin. Meillä on laajat palvelut ja kumppaniverkostot perusjärjestelmän ympärille (mm. Azure, Tasklet, ExFlow, Monitorointi), sekä useita omia komponentteja, joiden avulla saatte tehot irti järjestelmästänne.

Haltuunotossa tunnistetaan yhdessä asiakkaan kanssa nykyisen ratkaisun kehitysalueet sekä tulevaisuuden tarpeet ja priorisoidaan ne selkeäksi listaksi. Azets antaa suosituksia akuuteimmista toimenpiteistä sekä tarvittaessa suunnitellaan siirtyminen uudempaan versioon.

Ilmainen auditointi

Tarjoamme ilmaisen nykyisen ratkaisunne kartoituksen ja annamme sen pohjalta kiinteän hinnan kumppanin vaihdosta sisältäen listauksen parannuksista ja kehityskohteista.

Auditointi sisältää:

  • Päivän läpikäynnin nykytilasta ja asiakkaiden haasteisiin perehtymisen
  • Konepellin alle kurkkaamisen
  • Kiinteähintaisen tarjouksen ratkaisun siirtämisestä Azetsin ensiluokkaisten asiantuntijoiden hoivaan ja ylläpitopalveluiden käynnistämisestä.

 

Auditointi

Handshake2.jpg

Toimittajan vaihto 

Toimittajan vaihto tapahtuu seuraavasti:

  • Tutustuminen nykyiseen ratkaisuun, tehtyihin muutoksiin ja dokumentaatioon.
  • Ylläpito -ja asiakastukihenkilöstön koulutus ja palveluiden käynnistys
  • Tekninen ympäristöjen ja lisenssien haltuunotto

Tyypillisesti toimittajan vaihto kestää noin 4–8 viikkoa.

NAVin vaihto MS 365 Business Centraliin

Myös vaihto Microsoft Dynamics NAVista Business Centraliin onnistuu helposti avullamme. Lue lisää vaihdon hyödyistä ja versiopäivityksen toteutuksesta.

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Täytä lomake lisätietoja varten

Mitkä moduulit teillä on tällä hetkellä käytössä?
Miten monta käyttäjää järjestelmällä on tällä hetkellä?

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.