Käytättekö tällä hetkellä Microsoft Dynamics NAV tai Business Central -järjestelmää, mutta nykyinen kumppaninne ei vastaa odotuksia?
Kohtaamme välillä asiakkaita, joilla:
-
järjestelmä ei ole otettu täysin käyttöön,
-
käyttäjät kokevat käytön monimutkaiseksi,
-
järjestelmä on teknisesti vanhentunut tai
-
nykyinen kumppani ei pysty tarjoamaan tarvittavaa kehitysvoimaa liiketoiminnan tueksi.
Tällaisissa tapauksissa on mahdollista vaihtaa kumppania, jossa järjestelmänne ylläpito, kehittäminen ja lisenssihallinta siirretään Azetsille. Ratkaisukeskeisen tiimimme avulla pystymme viemään järjestelmänne ja osaamisenne täysin uudelle tasolle. Tavoitteenamme ei ole ainoastaan järjestelmän haltuunotto, vaan myös mahdollisten kipupisteiden ja haasteiden ratkominen.
Olemme tuotteistaneet tästä toimittajan vaihdosta helpon, nopean ja kustannustehokkaan mallin, jossa asiakkaana pääsette heti kiinni kumppanin vaihdon tuomiin hyötyihin. Meillä on laajat palvelut ja kumppaniverkostot perusjärjestelmän ympärille (mm. Azure, Tasklet, ExFlow, Monitorointi), sekä useita omia komponentteja, joiden avulla saatte tehot irti järjestelmästänne.
Haltuunotossa tunnistetaan yhdessä asiakkaan kanssa nykyisen ratkaisun kehitysalueet sekä tulevaisuuden tarpeet ja priorisoidaan ne selkeäksi listaksi. Azets antaa suosituksia akuuteimmista toimenpiteistä sekä tarvittaessa suunnitellaan siirtyminen uudempaan versioon.
Ilmainen auditointi
Tarjoamme ilmaisen nykyisen ratkaisunne kartoituksen ja annamme sen pohjalta kiinteän hinnan kumppanin vaihdosta sisältäen listauksen parannuksista ja kehityskohteista.
Auditointi sisältää:
- Päivän läpikäynnin nykytilasta ja asiakkaiden haasteisiin perehtymisen
- Konepellin alle kurkkaamisen
- Kiinteähintaisen tarjouksen ratkaisun siirtämisestä Azetsin ensiluokkaisten asiantuntijoiden hoivaan ja ylläpitopalveluiden käynnistämisestä.
Toimittajan vaihto
Toimittajan vaihto tapahtuu seuraavasti:
- Tutustuminen nykyiseen ratkaisuun, tehtyihin muutoksiin ja dokumentaatioon.
- Ylläpito -ja asiakastukihenkilöstön koulutus ja palveluiden käynnistys
- Tekninen ympäristöjen ja lisenssien haltuunotto
Tyypillisesti toimittajan vaihto kestää noin 4–8 viikkoa.
NAVin vaihto MS 365 Business Centraliin
Myös vaihto Microsoft Dynamics NAVista Business Centraliin onnistuu helposti avullamme. Lue lisää vaihdon hyödyistä ja versiopäivityksen toteutuksesta.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.