top banner image
 
 
 

LS Central for Hotels | Hotellivarausjärjestelmä

Tee hotellivieraidesi käynnistä ikimuistettava

Asiakkaat ovat yrityksesi sydän. Siksi asiakkaasi ovat LS Central for Hotels -hotellivarausjärjestelmän keskiössä.

 

 

Keskiössä asiakkaasi

Kun kaikki on koottu yhdelle alustalle ja hallittavissa älykkäillä työkaluilla, voit seurata jokaisen yksittäisen asiakkaasi tarpeita ja toiveita aina huonetoiveista suosikkijuomiin baarissa. Käytä järjestelmän keräämää dataa ja tarjoa asiakkaillesi entistä parempaa ja personoidumpaa palvelua - pieni extra standardin päälle.

Varaus

Turvalliset huone- ja tilavaraukset verkkosivujesi kautta, varaussivustoilla ja muiden kolmannen osapuolen järjestelmien kautta sekä suoraan hotellista. Tunnista usein vierailevat/palaavat asiakkaasi.

Sisäänkirjautuminen

Nopea ja sujuva sisäänkirjautuminen. Tunnista usein vierailevat asiakkaasi ja personoi heidän asiakaskokemuksensa.

Lisäpalvelut

Ehkäpä asiakkaasi haluaisivat valita lisäpalveluita, kuten pullon shampanjaa, lentokenttäkuljetuksen tai vaikkapa pelivuoron varauksen? Role Center tarjoaa yhden näkymän kaikkeen tietoon/taskeihin ja varmistaa sen, että kaikki asiakkaidesi vaatimukset ja toiveet täyttyvät joka vierailulla.

 

hotellin asiakkaita.jpg

 

hotelliasiakas.jpg

Uloskirjautuminen

Nopea ja sujuva uloskirjautuminen. Asiakkaasi voivat kirjautua ulos haluamallaan tavalla - vastaanotossa, verkossa tai matkapuhelimella.

Yleisnäkymä

Hotellivarausjärjestelmä antaa sinulle täydellisen yleiskuvan liiketoimintaasi. Seuraa asiakkaan matkaa alusta loppuun ja kaikkia vaiheita siltä väliltä. Perehdy asiakkaidesi asiakaspolkuihin ja vastaa vieraidesi odotuksiin.

Kanta-asiakkuus

Kannusta asiakkaitasi palaamaan personoitujen tarjousten ja houkuttelevien kanta-asiakasohjelmien avulla. Kerro vieraille, että he ovat tervetulleita takaisin. Houkuttele heitä tekemään uusi varaus ja anna valinnanvaraa jäsenpisteiden käyttöön.

Käyttöönotto ja perehdytys

Tiedämme, että majoitusliiketoiminta on hektistä. Kun LS Central -järjestelmä otetaan käyttöön ja mukautetaan sinun liiketoimintasi tarpeisiin, aikaa vievää koulutusta tai perehdyttämistä ei tarvita.

Nopea omaksua

Intuitiivinen käyttöliittymä ja erilaiset käyttäjäprofiilit mahdollistavat sen, että työntekijäsi osaavat käyttää järjestelmää vain lyhyen, tunnin kestävän perehdytyksen jälkeen.

Yksi koulutus kaikkiin käyttäjäprofiileihin

Työntekijäsi voivat helposti vaihtaa esimerkiksi vastaanotosta baariin, erillistä perehdytystä järjestelmän eri käyttäjäprofiileihin ei tarvita.

Missä ja milloin tahansa

Näe tilannekuva aina varaustilanteesta siivoukseen ja analytiikkaan ja palvele asiakaitasi mistä ja milloin tahansa, päätelaiteriippumattomasti.

Mahdollistaa liiketoiminnan ohjauksen useassa eri maassa

Kansainvälistä bisnestä? Ei ongelmaa! LS Central for Hotels on saatavilla useilla kielillä, ja se mukautuu eri ​​verotuskäytäntöihin, säädöksiin ja valuuttojen käsittelyyn.

Säästä kustannuksissa

Kun kaikki on koottu yhdelle ja samalle alustalle, voit vähentää toimittajien, järjestelmien ja integraatioiden määrää ja näin säästää kustannuksissa.

Käyttöönotto pilvestä, on-premise- tai hybridiratkaisuna

LS Central for Hotels voidaan ottaa käyttöön pilvessä, on-premise-ratkaisuna tai hybridiratkaisuna.

Hallinnoi koko hotelliliiketoimintaa

Yksi ratkaisu – yksi alusta. Kaikki tarvitsemasi tiedot liiketoiminnastasi ja asiakkaistasi.

 

LS Central mukautuu tarpeisiisi ja laajenee liiketoimintasi mukana.

 

Hotellivarausjärjestelmän roolipohjaiset näkymät

Järjestelmän avulla voit määritellä, mihin tietoon ja toiminnallisuuksiin eri käyttäjäroolit pääsevät käsiksi. Nopea pääsy kullekin roolille tärkeimpiin tietoihin sujuvoittaa asiakaspalvelua.

hotel manager ikoni

Hotel Manager

On tärkeää, että vastaanotossa työskentelevillä on pääsy kaikkiin tarvittaviin toiminnallisuuksiin, jotta he pystyvät tarjoamaa asiakkaille ensiluokkaista palvelua:

  • Nopea yleiskatsaus varaustilanteesta (värikoodaus)
  • Huomioi usein käyvät vieraat
  • Hallitse yksilö-, ryhmä- ja yritysvarauksia
  • Lisää tiedot ja kommentit varauksiin
  • Näe siivouksen ja huoltotoimintojen tilanne reaaliajassa
  • Illallisten, hoitojen ja muiden palveluiden lisääminen varauksiin
  • Maksun jakaminen eri laskuille
  • Huoneiden vaihdot, muutokset, upgreidaus 
  • Tapahtumien suodattaminen lähtöpäivän mukaan
  • Maksujen vastaanotto ilman uloskirjautumista

back office ikoni

Back Office

Seuraa ja hallinnoi investointeja. Käytössäsi on luotettava ja reaaliaikainen tieto koko liiketoiminnasta.

Järjestelmä mahdollistaa mm. :

  • Oikea hinnoittelu kaikille vieraille ja ryhmille
  • Hinnoittelun ja hinnoittelun sääntöjen hallinta keskitetysti
  • Älykkäiden analyysityökalujen käytön
  • Lisämyynti ja monipuoliset laskutustoiminnot
  • No-show-käsittelyn ja kapasiteetin ylibuukkausten hallinnoinnin 

marketing manager ikoni

Marketing Manager

Kasvata varausten määrää ja vahvista brändisi näkyvyyttä ja yrityksesi liikevaihtoa. Ota enemmän irti markkinointitoimistasi LS Central for Hotelsin avulla:

  • Luo mainoskampanjoita ja tarjouksia, jotka maksimoivat kannattavuuden ja asiakastyytyväisyyden
  • Kehitä ja markkinoi pakettitarjouksia, jotka sisältävät majoituksen lisäksi esimerkiksi ruokailut ja kylpylähoitoja
  • Seuraa kampanjoitasi ja tarjouksiasi
  • Hallitse pisteitä ja kanta-asiakasohjelmia
  • Houkuttele asiakkaita palaamaan hotelliisi ja tarjoa heille henkilökohtaisia ​​etuja
  • Hanki reaaliaikaisia ​​asiakastietoja
  • Hallitse asiakassuhteita

reception ikoni

Reception

On tärkeää, että vastaanotossa työskentelevillä on pääsy kaikkiin tarvittaviin toiminnallisuuksiin, jotta he pystyvät tarjoamaa asiakkaille ensiluokkaista palvelua:

  • Nopea yleiskatsaus varaustilanteesta (värikoodaus)
  • Huomioi usein käyvät vieraat
  • Hallitse yksilö-, ryhmä- ja yritysvarauksia
  • Lisää tiedot ja kommentit varauksiin
  • Näe siivouksen ja huoltotoimintojen tilanne reaaliajassa
  • Illallisten, hoitojen ja muiden palveluiden lisääminen varauksiin
  • Maksun jakaminen eri laskuille
  • Huoneiden vaihdot, muutokset, upgreidaus 
  • Tapahtumien suodattaminen lähtöpäivän mukaan
  • Maksujen vastaanotto ilman uloskirjautumista

 

Etätyömahdollisuus.jpg

Tuki

Yksi järjestelmä, yksi käyttöönotto ja perehdytys, yksi tuki
Avun saaminen nopeasti kiireellisessä ongelmassa on ensiarvoisen tärkeää. Asiakkaita ei voi jättää odottamaan, vaan apua on saatava heti, kun tilanne on päällä. Huolimatta ongelmastasi, LS Central palvelee kaikissa tilanteissa yhden tukikanavan kautta, mikä helpottaa ja nopeuttaa avun saantia.

Yksi tukipalvelu kaikkiin tilanteisiin

LS Centralin etu on, että sen avulla voidaan hallita kaikkia liiketoiminnan osa-alueita. Sen johdosta myös tuki palvelee kokonaisvaltaisesti kaikissa järjestelmään liittyvissä kysymyksissä.

  • Ei tarvetta tietää mitä järjestelmän osaa tai toimintoa ongelma koskee
  • Ei lukuista määrää eri järjestelmätoimittajia pallottelemassa ongelman ratkaisua keskenään
  • Tukikustannusten aleneminen

Kysymyksiä? Meillä on vastaukset kaikkiin kysymyksiisi. Ota rohkeasti yhteyttä, niin jatketaan keskustelua!

Oikean hotellivarausjärjestelmän valitseminen hotellillesi, olipa yrityksesi sitten pieni tai suuri, voi olla ylivoimainen kokemus. Olemme täällä auttamaan sinua ja vastaamassa kysymyksiisi. Kerromme mielellämme lisää!

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.