Työvoiman hallinta
 
 
 

Linkity yksinkertaistaa työajan ja työvoiman hallintaa

Tehokas ja sujuva ratkaisu työvuorosuunnitteluun, työaikaseurantaan ja poissaolojen hallintaan.

Jätä yhteydenottopyyntö

 

 

 

Linkity on suomalainen pilvipohjainen työajanhallintajärjestelmä, joka tarjoaa tehokkaat ratkaisut työvuorosuunnitteluun, työaikaseurantaan ja poissaolojen hallintaan. Linkity työajanhallintajärjestelmä tulkitsee työaikakirjaukset palkka-aineistoksi suomalaisten työehtosopimusten mukaisesti. Tieto kulkee palkanlaskentaan sekä mobiilisovelluksesta että seinään kiinnitettävästä leimauspäätteestä.

oikein ikoni

Kotimainen ratkaisu TES-tulkintaan

Linkity tukee liiketoimintaasi toimialasta riippumatta. Markkinoiden edistyksellisin LinkiTech 3.0 -laskentakoneisto mahdollistaa työvoiman ja palkkojen hallinnan virtaviivaisesti. Automaation ansiosta TES-tulkinta on helppoa ja palkanmaksu moitteetonta.

kalenteri ikoni

Sujuvaa suunnittelua

Suunnittele työvuorolistat, tee vuorovaihdot ja hoida sijaisjärjestelyt Linkityn helppokäyttöisellä ohjelmalla – saatavilla myös mobiilisovelluksena. Järjestä työt ja pidä yhteyttä työntekijöihin sujuvasti yhdessä ja samassa paikassa. Moderni työvuorosuunnittelu vähentää epäselvyyksiä, tehostaa toimintaa ja säästää aikaa.

Katso webinaaritallenne Linkityn TES-kyvykkyydestä

Tehokas räätälöitävä työajanhallinta yrityksesi tarpeisiin

Seuraa työtä minuutilleen tai kerää vain poissaoloja – niin kuin sinulle sopii. Pyöristyssäännöt ovat täysin räätälöitävissä yrityksesi tarpeisiin. Linkityssä onnistuu:

  • Reaaliaikainen resursointi ja työvuorosuunnittelu, joka perustuu saatavuudelle ja työntekijän osaamiselle.
  • Helpot tuntikirjaukset joko sovelluksen tai leimauslaitteen kautta.
  • Tuntien hyväksyntä, joka on tehty helpoksi esihenkilöille. Säännölliset tunnit hyväksytään automaattisesti ja poikkeukset ohjautuvat esihenkilön tai asiakkaan hyväksyttäviksi.
  • Kirjaaminen laskutuksen näkökulmasta: Kustannuspaikat, asiakkaat, projektit, litterat ja tuotteet näkyvät järjestelmässä.
  • Lomien ja poissaolojen ilmoitukset ja tulkinta.
  • Selkeä työaikaseuranta ja raportointi, jotka tukevat työajanhallintaa.
  • Raporttien muokkaaminen tarpeidesi mukaan sekä tiedonsiirto API-rajapintojen avulla.

Varaa demo

työajanhallinta

Miksi valita Linkity?

  • Linkity yksinkertaistaa työajan ja työvoiman hallintaa sisältäen tehokkaat ratkaisut työvuorosuunnitteluun, työaikaseurantaan ja poissaolojen hallintaan.
  • Linkity on täysin suomalainen ja räätälöitävissä vastaamaan organisaation muuttuvia tarpeita.
  • TES-tulkinta on helppoa ja palkanmaksu moitteetonta automaation ansiosta.
  • Työvuorolistojen suunnittelu, vuorovaihdot ja sijaisjärjestelyt onnistuvat sujuvasti.
  • Monipuoliset työajanseurannan ominaisuudet: reaaliaikainen resursointi ja työvuorosuunnittelu, helpot tuntikirjaukset, tuntien hyväksyntä, lomien ja poissaolojen ilmoitukset ja tulkinta, selkeä työaikaseuranta ja raportointi, sekä raporttien muokkaaminen tarpeidesi mukaan.

Miksi Linkity Azetsilta? 

  • Käyttöönotto sujuu helposti, aikataulussa ja sovituin kustannuksin.
  • Saat Linkityn käyttöön nopeasti yhdessä sovitun aikataulun mukaisesti.
  • Projekti on täysin läpinäkyvä, sen alkaessa käydään koulutuksen vaiheet ja sisällöt selkeästi läpi.
  • Azetsin tiimi on tukena koko prosessin ajan, ja helposti tavoitettavissa.
  • Huolehdimme järjestelmän ylläpidosta, pääkäyttäjän koulutuksesta, jatkuvan palvelun teknisestä tuesta ja auditoinneista.
  • Olemme palkanlaskennan ammattilaisia ja pystymme auttamaan organisaatiosi myös kaikissa palkkaprosessien vaiheissa.

 

Linkity logo

Kumppanimme Linkity

Linkity on kokonaan kotimainen pilvipohjaisten ratkaisujen toimittaja työvuorosuunnitteluun ja työajanseurantaan. Ratkaisujen rakentamisessa Linkityllä on 15 vuoden kokemus, joka lähtee asiakaskeskeisyydestä, innovatiivisuudesta ja virtaviivaisesta automaatiosta.

Riippumatta siitä, onko kyseessä 50 tai 5000 työntekijän ryhmä, Linkity tarjoaa toimivan työajanseurannan kaikille organisaatiosi jäsenille.

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.