Kaikki tiedot mobiilisovelluksessa
Työntekijöille on tärkeää, että työvuorot löytyvät helposti ja tehdyt tunnit on helppo kirjata mobiilisovelluksen kautta. Myös poissaolojen kirjaaminen mobiilisovelluksen kautta on helppoa. Mobiilisovelluksen kautta he voivat vaihtaa vuoroja, hakea avoimia vuoroja ja lähettää työvuorotoiveita sekä seurata lomasaldojaan.
Palkkatulkinnalla tehoa palkanlaskentaa
Quinyx työajanseurantajärjestelmään on asetettu työaikalain ja työehtosopimusten mukaiset työaikasäännöt, joiden mukaan Quinyx tuottaa palkkatulkintaa. Mikäli työvuorot ovat ristiriidassa voimassa olevien lakien kanssa, tulee asiasta ilmoitus. Quinyx tuottaa tulkitun palkka-aineiston, joka siirtyy palkanlaskentaohjelmaan.
Esihenkilön töiden suunnittelu helpottuu
Quinyxin avulla esihenkilö voi tehdä työvuorosuunnittelua ja resurssointia suurissakin organisaatioissa. Esihenkilö voi ohjata oikean henkilön oikeaan työvuoroon osaamisen ja sertifikaattien perusteella. Quinyx ilmoittaa mikäli työntekijän taidot vastaavat valittua työvuoroa. Työvuorot voidaan optimoida yrityksen tavoitteiden perusteella työntekijöiden tyytyväisyys huomioiden. Laajat raportointimahdollisuudet työtuntien seurantaan.
Skaalautuvat työajanhallinnan ratkaisut yrityksesi tarpeisiin
- Täydellinen näkyvyys asiantuntijoiden työtunteihin, kustannuksiin ja poissaoloihin
- Ketterä reaaliaikainen työajanseuranta ja palkkatulkinta
- Tiedot siirtyvät palkkajärjestelmään vaivattomasti
- Työkalupaketti tuottoisaan ja käyttäjäystävälliseen työvuorosuunnitteluun
- Optimoitu pilvipohjainen työvuorosuunnittelu
- Löydät nopeasti korvaavat työntekijät ja hallinnoit helposti poissaolohakemuksia
- Kaikki työntekijän tarvitsemat toiminnot mobiilisovelluksessa
Huolehdimme Quinyx-järjestelmän ylläpidosta, pääkäyttäjän koulutuksesta, jatkuvan palvelun teknisestä tuesta ja auditoinneista.
Kumppanimme Quinyx
Quinyx on johtava mobile-first pilvipohjaisten ratkaisujen toimittaja työvuorosuunnitteluun, työaikaraportointiin, viestintään ja raportointiin.
Quinyx on ratkaisu kaiken kokoisille organisaatiolle
Kokeneet konsulttimme työskentelevät yhdessä kanssanne, jotta ratkaisu voidaan organisoida tarpeitasi vastaavalla tavalla. Riippumatta siitä, onko kyseessä 5 tai 5000 työntekijän ryhmä, ratkaisumme helpottaa organisaationne työajan hallintaa.
"Haimme yhteistyökumppania, joka pystyy skaalautumaan ja jolta löytyy osaamista myös järjestelmäpuolelta. Haimme aktiivista yhteistyökumppania tai oikeastaan partneria, joka kykenee toimimaan hallinnollisissa, ei ydinliiketoimintamme prosesseissa."
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.
Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.