Mies sormet tietokoneen näppäimistöllä
 
 
 

Tarvitsetko oman palkanlaskennan järjestelmän?

Palvelukumppani huolehtii siitä, että järjestelmä sopii sinun yrityksesi liiketoiminnan tarpeisiin. 

Yleisimmin palkanlaskennan ulkoistuspalveluita tarjoava yritys tarjoaa myös ne järjestelmät, joita tarvitaan palkkapalvelun tuottamiseen. Tämä mahdollistaa toiminnan tehokkuuden, koska toimittajalla on jo olemassa toimivat prosessit ja järjestelmät sekä palkanlaskennan asiantuntijat tähän tarkoitukseen.

Et siis tarvitse omaa palkkaohjelmaa eikä omasta palkanlaskennan järjestelmästä ja sen ylläpidosta siten myöskään synny sinulle kustannuksia. Ammattimainen palvelukumppani pystyy myös tarjoamaan muut työkalut palkanlaskennan ja HR:n prosessien tehostamiseen. Ulkoistuskumppani huolehtii palkanlaskentajärjestelmän integroinnista muihin tarvittaviin järjestelmiin, kuten työajanseuranta- ja HR-järjestelmään - tarvittaessa myös yrityksenne toiminnanohjausjärjestelmään.

Joissakin tapauksissa, kuten esimerkiksi kansainvälisissä yrityksissä, joilla on käytössä konsernin sisäisiä järjestelmäratkaisuja, voi ulkoistuskumppani myös työskennellä suoraan asiakkaan järjestelmässä.

Tavoitteena manuaalisen työn minimointi

Modernit palkanlaskennan ratkaisut perustuvat sähköiseen prosessiin ja uusimman teknologian hyödyntämiseen kaikissa palkanlaskentaprosessin vaiheissa. Tavoitteena on, että manuaalisen palkkamateriaalin käsittely on erittäin vähäistä.

Palkanlaskentajärjestelmiä on useita, joten ulkoistuskumppanilla tulee olla hyvä näkemys ja kokemus järjestelmien käytöstä käytännössä. Palkanlaskenta tuotetaan asiakkaan toimialaan ja kokoluokkaan parhaiten sopivalla palkkajärjestelmällä. Palvelut käynnistyvät yhteistyössä asiakkaan kanssa toteutettavan projektin kautta. Projekti kattaa prosessien ja toimintamallien läpikäynnin, palveluiden ja osaamisen siirron sekä järjestelmien käyttöönoton. Moderni palkanlaskenta toimii täysin paperittomasti. Sähköinen arkistointiratkaisu täyttää arkistoinnin lakisääteiset vaatimukset ja helpottaa materiaalin hallintaa. Ratkaisut mahdollistavat myös arkiston etäkäytön

Azetsin palkkapalvelun pohjalla käytetään SD Works W-, Mepco-, Netvisor- ja L7-järjestelmiä. Sen lisäksi meiltä löytyvät tarvittavat työkalut niin rekrytoinnin, strategisen ja operatiivisen HR:n, työajanhallinnan ja resursoinnin kuin matkustuksenhallinnankin tarpeisiin. Tutustu tarkemmin palkanlaskentaohjelmiin.

 

Toimiiko yrityksesi palkanlaskenta tehokkaasti?

Tee testi niin saat näkemyksen tilanteesta. Testin lopuksi voit ladata oppaan hyödyksesi.

Siirry testiin tästä

 

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.