Payroll & HR Specialist
Oletko valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja liittymään palkanlaskennan kehityskulun etujoukkoihin? Ovatko ensiluokkainen asiakaskokemus ja laadukas työnjälki sinulle kunnia-asioita? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi arvostetaan ja näkemyksesi kuullaan? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Payroll & HR Specialist
liittymään osaksi Azetsin suurten asiakkuuksien yksikköä tai kansainvälisten asiakkuuksien yksikköä. Tiimiläiset ovat suurten asiakkuuksien yksikössä pääsääntöisesti Helsingissä, Lappeenrannassa ja Jyväskylässä sekä kansainvälisten asiakkuuksien yksikössä Helsingissä ja Raaseporissa, mutta myös muut sijainnit voivat sopia, sillä työskentelemme sujuvasti hybridimallilla.
Millaisia mahdollisuuksia tarjoamme?
Palkanlaskennan asiantuntijana Azetsilla pääset työskentelemään äärimmäisen mielenkiintoisella ja vauhdilla kehittyvällä toimialalla, jossa asiantuntemuksesi on asiakkaillemme korvaamatonta. Meillä on useita palkanlaskennan yksiköitä ja tiimejä, joissa asiakkuudet, järjestelmät ja työn painopisteet vaihtelevat. Tällä hetkellä etsimme palkanlaskennan osaajia suurten asiakkuuksien yksikköön sekä kansainvälisten asiakkuuksien yksikköön.
Suurten asiakkuuksien yksikössä työskentelet tunnettujen brändien parissa ja pääset tutustumaan suuryritysten hiottuihin prosesseihin sekä kehittämään niitä entisestään. Kansainvälisten asiakkuuksien yksikössä pääset pohtimaan palkanlaskennan kansainvälisiä ulottuvuuksia osana tiimiä, joka on palkittu asiakaslähtöisyydestään ja laadukkaasta työstään kansainvälisellä ADP Partner Excellence -palkinnolla (kurkkaa lisää täältä). Lisäksi pääset hyödyntämään ja kehittämään englannin kielen taitoasi.
Tiimistä riippumatta tuemme työarkeasi jatkuvasti kehittyvillä toimintamalleilla ja edistyneellä automaatiolla. Työpäiviisi sisältyy
- laadukkaan palkkapalvelun tuottaminen yhteistyössä tiimin kanssa
- palkanlaskentaprosessien luomista, kehittämistä ja ylläpitoa yhteistyössä asiakkaiden sekä tiimin kanssa
- asiakkaiden tukemista ja neuvontaa koko työsuhteen elinkaaren palkka-asioissa
- oman erityisosaamisesi hyödyntämistä koko organisaation ja ennen kaikkea asiakkaiden eduksi.
Ketä etsimme?
Etsimme kokeneita palkanlaskennan asiantuntijoita, joilla on vankka osaaminen työehtosopimuksista ja lainsäädännöstä. Kokemus käyttämistämme palkanlaskennan ja taloushallinnon järjestelmistä (esim. SD Worx W, Mepco) on hyödyksi, mutta samalla uskomme, että tiettyä järjestelmäkokemusta tärkeämpää on kyky ja halu omaksua uusia teknologioita. Jos haet ensisijaisesti kansainvälisten asiakkuuksien yksikköön, vahva englannin kielen taito on edellytys – ja toki hyödyksi myös muissa yksiköissä. Myös ruotsin kielen osaaminen on eduksi.
Meille myös persoonallasi on meille suuri merkitys. Kehittyvän automaation myötä manuaalinen päivittäistyö vähenee ja aikaa vapautuu yhä enemmän asiantuntijatyöhön ja neuvonantoon. Arvostamme siis asiakaspalveluhenkisyyttä ja konsultoivaa otetta. Lisäksi odotamme proaktiivista, itsenäistä ja ratkaisukeskeistä lähestymistapaa työtehtäviisi ja ongelmanratkaisuun.
Muuttuva ympäristö vaatii myös mukautumiskykyä ja positiivista asennetta. Kyky muuttaa omaa toimintatapaa sekä palo kehittyä asiantuntijana ovat meille keskeisiä ominaisuuksia. Me autamme sinua kasvamaan – osaamme valita tiimin, jossa jokaisen yksilölliset ominaisuudet ja vahvuudet pääsevät kukoistamaan.
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä pääset osaksi kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja kehittää niin asiakaskokemusta kuin työntekijöidemme arkea.
Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön lisäksi ammatillista kehittymistä tukevat esimerkiksi kattava koulutustarjonta, työnkiertomahdollisuus ja ison talon mahdollistamat urapolut. Ihmisen kokoinen arki, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään maanantaina 24.3.2025 – tai miksei jo tänään! Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, yksikönvetäjät antavat mielellään lisätietoja sähköpostitse tai puhelimitse arkipäivisin klo 8 ja 10 välillä:
Suuret asiakkuudet: Leila Heikkinen, leila.heikkinen@azets.com, 0107564848
Kansainväliset asiakkuudet: Pirkko Siekkinen, pirkko.siekkinen@azets.com, 010 7564284
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina sekä blogimme "Robotisaatio tukee palkanlaskijoita"! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn