Tax Advisor
Kiinnostaako sinua monipuolinen asiantuntijatyö asiakkaittemme tukena verotuksen ja yritysrakennehankkeiden parissa? Kaipaatko työympäristöön, jossa yhdistyy matala hierarkia ja laajat vaikutusmahdollisuudet sekä suuren konsernin asiantuntijatyötä tukevat rakenteet? Jos innostuit lukemastasi, voit olla etsimämme
Tax Advisor
liittymään osaksi Advisor-osaajien joukkoamme. Toimitilamme sijaitsevat Helsingin keskustassa erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä. Voit myös toimia muilta Azetsin toimistoilta käsin. Jos kuitenkin suosit etätyötä, tarjoamme siihenkin hyvät mahdollisuudet. Tehtävässä toivottu aloitusajankohta on elokuussa 2025.
Kaipaamme tiimiimme jo monipuolista kokemusta kerryttänyttä yritysverotuksen osaajaa, jolle myös yritysmuutosten taloudelliset taustalaskelmat ovat lähellä sydäntä.
Tehtävässä
- verotusmenettelyn säännökset ovat sinulle jo tuttuja ja edistät omatoimisesti veroilmoituksia, muutoksenhakutapauksia ja ennakkoratkaisuhakemuksia
- tuet kotimaisia asiakkaitamme kohti maailmanvalloitusta sekä autat ulkomaisten asiakkaidemme ja heidän työntekijöiden Suomeen etabloitumisessa
- suunnittelet ja toteutat asiakasyritykselle sopivia yritysrakenneratkaisuja ottaen huomioon sekä kirjanpitolain että verotuksen näkökulman – on hienoa, jos pysyt ottamaan huomioon myös asiakkaan omistajien verotuksen näkökulmia näissä tilanteissa
- voit vastata kokemuksesi mukaan myös arvonlisäverotuksen tai henkilöverotuksen kysymyksiin.
Suomen lakien riittävä tuntemus relevanteilta osin on avain tehtävässä menestymiseen, mutta lisäksi soveltuvien EU-direktiivien tunteminen, verosopimusmaailman tai kansainvälisten henkilöverokysymysten ymmärtäminen on ehdottomasti eduksi.
Sinulla on into etsiä uutta tietoa ja oppia lisää. Sinulta voi jo löytyä oma selkeä ydinosaamisalue yritysverotuksen parissa (esim. yhteisöjen tuloverotus tai kansainvälinen verotus), ja olet motivoitunut laajentamaan ja kehittämään osaamistasi uusien haasteiden parissa. Olet tottunut konsultatiiviseen otteeseen työssäsi ja pidät itsenäisestä työskentelystä hyödyntäen kuitenkin tarvittaessa koko tiimiä. Tuleva tiimisi työskentelee joustavasti hybridimallilla.
Onnistumisen edellytykset ovat
- vähintään 3 vuoden työkokemus yritysverotuksen tehtävistä ja kokemus konsultointityöstä
- rohkeus ottaa vastaan uusia haasteellisia tehtäviä ja kyky soveltaa kokemustasi laaja-alaisesti uusissa asiakassuhteissa
- into päästä työskentelemään asiakaslähtöisen konsultoinnin ja monipuolisten toimeksiantojen parissa
- kokemus kansainvälisessä yritysympäristössä työskentelystä
- soveltuva korkeakoulututkinto (esim. KTM, OTM, HTM)
- sujuva suomen ja englannin kielen taito
- proaktiivinen, itseohjautuva ja joustava työote
- erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.
Tiimiisi kuuluu kokeneita talouden, verotuksen ja yritysjuridiikan osaajia, joiden kanssa yhteistyö on saumatonta ja tiivistä. Lupaamme ottaa sinut vastaan omana itsenäsi ja tuemme sinua onnistumaan työssäsi. Ammattitaitosi pääset jakamaan niin oman tiimisi kesken kuin yhteistyössä Azetsin HR:n, talouden, teknologian ja johtamisen kehittämisen parissa työskentelevän laajan asiantuntijajoukon kanssa. Lisäksi tuet myyntiä asiantuntijaroolissa ja osallistut veropalveluiden markkinointiin esimerkiksi webinaareissa.
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä pääset osaksi kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys ovat tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja kehittää niin asiakas- kuin työntekijäkokemusta. Ihmisen kokoinen arki, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 4.5.2025 – tai miksei jo tänään! Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, Advisory-yksikön vetäjä Virpi Hämäläinen antaa mielellään lisätietoja (virpi.hamalainen@azets.com). Saat hänet kiinni myös puhelimitse numerosta +358107564620 ke 16.4. klo 9–11 välillä ja ke 23.4. klo 14–16 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää – kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.
Haluatko tietää lisää Azetsilla työskentelystä? Lisätietoa löytyy urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn