Yrityksistä lähes 90 % näkee eri ohjelmistojen välisten rajapintojen olemassaolon sekä niiden helpon käytettävyyden tärkeänä tai erittäin tärkeänä asiana liiketoiminnan arjessa*. Kun tieto liikkuu eri ohjelmistojen välillä sujuvasti ilman manuaalista kopioimista, säästyy työaikaa olennaiseen ja inhimillisten virheiden mahdollisuus vähenee.
Me Azetsilla olemme toteuttaneet viimeisen 10 vuoden aikana satoja integraatioita Netvisorin ja eri järjestelmien välille. Tässä yhdessä Netvisorin kanssa toteutettavassa webinaarissa käymme läpi konkreettisesti, millaisia hyötyjä myös suuremman kokoluokan pk-yritykset saavat Netvisorista, millaisia integraatiototeutuksia ohjelmistoon on mahdollista toteuttaa ja millaista apua voimme tarjota yrityksellesi taloushallinnon järjestelmän käyttöönotossa sekä sen jälkeen.
Webinaarissa käymme läpi mm. seuraavia kysymyksiä:
- Mitä pk-yritykset kaipaavat taloushallinnon järjestelmältä ja kumppanilta?
- Mitkä ovat Netvisorin vahvuudet taloushallinnon järjestelmänä?
- Millaista osaamista ja apua voimme Azetsilla tarjota integraatioihin liittyvissä asioissa?
Tämä webinaari on suunnattu sinulle, joka mietit uutta järjestelmää taloushallinnon ratkaisuksi tai haluaisit saada nykyisestä Netvisor-ratkaisusta enemmän irti esim. integraatioiden avulla.
* Visma Solutionsin keväällä 2023 teettämä bränditutkimus (n=303)
Ilmoittaudu mukaan webinaariin. Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille. Kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana mukaan.