Palkanlaskenta on yksi yrityksen ydinprosesseja. Kun se sujuu, kuten pitääkin, ei sitä juuri huomaa. Sen sijaan ongelmat palkanlaskennassa kulminoituvat nopeasti monenlaisiksi haasteiksi.
Tässä webinaarissa käymme läpi pk-yrityksen näkökulmasta palkanlaskennan keskeiset asiat.
Mitä pk-yrityksessä tulee huomioida palkanmaksuun liittyen? Miten yrityksessä varmistetaan, että palkanlaskennan prosessi sujuu jouhevasti ja kaikki tarpeellinen, vaikkapa työnantajamaksut, tulee hoidettua oikein ja ajallaan? Tutuksi tulevat myös keskeiset termit, kuten:
- lakisääteinen työaikakirjanpito
- lomapalkkavaraus
- sosiaalikulujaksotukset
Tervetuloa mukaan webinaariin!
Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille. Kannattaa siis ilmoittautua, vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana mukaan.
Webinaarin asiantuntijat
Tiina Makkonen
Service Manager, AzetsTiina vastaa palkanlaskentapalveluiden hinnoittelusta Azetsilla. Tiinalla on yli 20 vuoden kokemus palkanlaskennan asiantuntija-, esimies- ja johtotehtävistä.
Kaisa Ahonen
Team Leader Payroll & HR, AzetsKaisa toimii Azetsilla palkanlaskentapalveluiden tiimiesihenkilönä. Kaisalla on kokemusta palkanlaskennan parista lähes 20 vuotta mm. käyttöönotoista ja prosessien kehittämisestä.