Ravintolan työntekijä tekee muistiinpanoja
 
 
 

Palvelut ravintola-alalle

Ravintola-alan taloushallinnon toimialaratkaisu. Moderni taloushallinto ratkaisee useat majoitus- ja ravintola-alan automaatioon liittyvät haasteet.

jätä yhteydenottopyyntö

 

Tehoa HoReCa-alan laskennan prosesseihin

Deli on Azetsin majoitus- ja ravintola-alalle räätälöity taloushallinnon kokonaisratkaisu, joka on kehitetty vastaamaan toimialan liiketoiminnan tyypillisiä piirteitä. Siinä yhdistyvät taloushallinnon toiminnanohjauksen palvelut sekä majoitus- ja ravintola-alan tekniset järjestelmät.

Ratkaisu soveltuu kokonaisvaltaiseen toiminnanohjaukseen ja erityisesti vaativien taloushallinnon ja massatapahtumien laskennan prosessien tehostamiseen. Tarvittaessa myynnit kirjautuvat kassasta järjestelmään neljä kertaa vuorokaudessa, joka mahdollistaa tehokkaan resurssisuunnittelun. Palvelumme kattaa sisäisen ja ulkoisen laskennan, toimialan erityispiirteet huomioivan raportoinnin sekä liiketoiminnan suunnittelua tukevat työkalut. Deli sopii niin pienyrityksille kuin konserneillekin.

Integroidut kassa-, työvuoro- ja varausjärjestelmät sekä rahaliikenne

Ratkaisu on suunniteltu keräämään, luokittelemaan ja tiivistämään suuria tapahtumamääriä automaatiota hyödyntäen. Kassa-, työvuoro- ja varausjärjestelmät sekä rahaliikenne integroituvat yhteiseen rajapintaan.

Löydät liiketoiminnan kannalta oleellisen tiedon yhdestä toiminnanohjausjärjestelmästä, jossa on yhdistetty niin taloudellista kuin suoritemääriin perustuvaa informaatiota. Kertaalleen järjestelmään syötetty tieto on välittömästi kaikkien osa-alueiden käytössä. 

Ennakoi ja hallitse

Deli mahdollistaa ravintolaliiketoiminnalle tyypillisen sesonkivaihtelun ja asiakaskäyttäytymisessä tapahtuvien muutosten reaaliaikaisen seurannan ja hallinnan.

Voit seurata myyntiä reaaliaikaisesti, esimerkiksi tunneittain, päivittäin tai toimipisteittäin. Työvuorojen ja ostojen suunnittelu ja optimointi reaaliaikaisen myyntitiedon perusteella tehostaa resurssien käyttöä.

Ennusta ja raportoi

Ratkaisu toimii koko organisaatiosi työkaluna aina yksikkökohtaisesta budjetoinnista ja ennustamisesta hallitusraportointiin asti.

Voit seurata ja kehittää kannattavuutta aina pienimmältä tilastoitavalta yksikkötasolta lähtien. Raportit voidaan taulukoiden lisäksi helposti esittää myös havainnollistavasti graafisessa muodossa.

puhelin ikoni    Kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

Myynti palvelee sinua numerossa 010 756 4500 ja sähköpostitse osoitteessa myynti@azets.com.

Jätä yhteydenottopyyntö

Kyllä kiitos haluan, että käsittelette yhteydenottopyyntöni. Hyväksyn, että Azets vastaanottaa ja tallentaa yhteystietoni Azetsin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Kyllä. Haluan saada Azetsilta uutiskirjeen, tietoa palveluista, kutsuja tapahtumiin ja webinaareihin. Voin milloin tahansa muokata tilauksiani tai perua viestit.