Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko toiminut konsernilaskennan ammattilaisena ja vastannut konsernitilinpäätöksen laadinnasta? Etsitkö uusia haasteita urallesi? Oletko halukas olemaan osa menestystarinaamme nyt ja tulevaisuudessa? Tässä voi olla tilaisuutesi, sillä meillä on haussa
Konsernilaskennan Financial Controller
tekemään konsernilaskennan monipuolisia tehtäviä. Tässä työssä pääset laatimaan tilinpäätöksiä erilaisille ja eri kokoisille konserneille. Konsernilaskennan Financial controllerina pääset näköalapaikalle hyödyntämään ja vahvistamaan kokemustasi moninaisista taloushallinnon ja konsernilaskennan erityiskysymyksistä. Meillä pääset myös kehittämään konsernilaskennan prosesseja ja automaatiota modernissa ympäristössä. Pääset olemaan osa asiakkuusprosessien kehitystä oman mielenkiintosi mukaan. Konsernilaskennan Financial Controllerin työtehtävät koostuvat:
- konsernilaskennan asiantuntijatehtävistä
- kuukausiraportoinneista asiakasyritysten johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
- kassavirtalaskelmien laadinnasta ja sen erityiskysymyksistä
- konsolidointijärjestelmiin liittyvistä kysymyksistä
- erilaisista simulaatio- ja rakennejärjestelyasioista
- kollegojen avustamisesta konserneihin liittyvissä kysymyksissä
- aktiivisesta yhteistyöstä asiakkaiden ja muiden Azetsin tiimien kanssa
Etsimme avoinna olevaan tehtävään henkilöä, jolla on soveltuvan koulutustaustan lisäksi useamman vuoden kokemus konsernilaskennasta sekä tuntemusta IFRS-standardeista sekä niiden soveltamisesta. Hallitset konsernirakenteissa tapahtuvat muutokset ja kansainvälisessä ympäristössä toimiminen on sinulle tuttua. Olet ehkäpä kartuttanut työkokemusta ison kansainvälisen yrityksen konsernilaskennasta. Asiakkaamme arvostavat erityisosaamistamme konsernilaskennan erityiskysymyksistä, hyvää asiakaspalvelua ja prosessien tehokkuutta.
Sinulla on sujuva suomen ja englannin kielen taito. Ruotsin kielen taito sekä aiempi kokemus Clausion Consolidation -järjestelmästä katsotaan eduksi.
Työntekijöidemme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys, proaktiivisuus, täsmällisyys ja yhteistyötaidot. Tehtävänkuvaa voidaan muokata valittavan henkilön kokemuksen ja toiveiden mukaan. Teemme töitä tiimissä ja ympärilläsi on joukko asiantuntijoita, joiden kanssa ratkot haasteellisempia caseja.
Kerro meille osaamisestasi ja toiveistasi, saatat olla juuri etsimämme henkilö. Tule rakentamaan tulevaisuuden konsernilaskennan käytäntöjä! Meillä pääset vaikuttamaan asioihin.
Haluamme, että viihdyt meillä!
Meillä osaamisesi syvenee hyvän perehdytyksen, kehittävän asiakastyön ja laajan asiantuntijaverkostomme tuen avulla, joten et jää yksin haastavien tilanteiden kanssa. Meillä pääset osaksi konsernilaskennan osaajien yhteisöä. Tuemme ammatillista kehittymistäsi monipuolisten työtehtävien ja ajantasaisten koulutusten ja tietopalvelujen avulla. Teemme töitä joustavan etätyö -mallin mukaisesti, eli jatkossa voit yhdistää sekä etätyön edut että toimistolla työskentelyn. Työtehtävä on tehtävissä niin miltä tahansa toimistoltamme käsin kuin myös täysin etänä mistä päin Suomea tahansa.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen hakupäivä on 13.5.2024. Lisätietoja tehtävästä saat Miika Sillanpäältä p. 050 364 5172 tai miika.sillanpaa@azets.com.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Kiinnostaisiko sinua mahdollisuus yhdistää taloushallinnon osaamisesi, kyky pitää eri lankoja käsissäsi ja järjestelmätaituruutesi Financial Controller roolissa, jossa huolehdit asiantuntemuksellasi, että asiakkaamme odotukset täyttyvät? Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme
Financial Controlleria
Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan ja oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi ja laaja kollegoiden verkosto. Osaamisesi syvenee niin erityiskysymysten kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Tehtävät
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta
- asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa
- verotukseen liittyvät tehtävät
- aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Toivomme sinulta löytyvän
- Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta usealta vuodelta
- Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
- Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä
- Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa
- Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomisen haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin, tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 5.5.2024.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä Annamari Saareen annamari.saari@azets.com. Annamari vastaa mielellään kysymyksiisi.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 7 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink