Avoimet työpaikat Azetsilla
Oletko valmis viemään taloushallinnon asiantuntijuutesi uudelle tasolle kansainvälisten asiakkuuksien ja huippubrändien parissa? Haluaisitko haastaa itseäsi esimerkiksi vaativissa raportoinneissa tai veroneuvonnan kysymyksissä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Financial Controller
liittymään osaksi International Accounting & Retail -yksikköämme. Tuleva tiimisi on pääsääntöisesti Helsingissä, ja vaikka tehtävä edellyttää säännöllisiä käyntejä Helsingin toimistollamme, työskentelemme sujuvasti hybridimallilla. Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen, ja toivottu aloitusajankohta on maaliskuussa 2025.
Roolissa työskentelet pääsääntöisesti Suomessa liiketoimintaa harjoittavien kansainvälisten konsernien parissa. Pääset toimimaan eri toimialojen, yrityksien, järjestelmien sekä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa.
Financial Controllerina ennakoit asiakkaidesi tarpeita ja ohjaat heitä konsultoivalla otteella. Asiakkaamme luottavat asiantuntijuuteemme – olemme heille ikään kuin sisäinen talousosasto Suomessa. Saamme kiitosta erityisesti ensiluokkaisesta palvelusta sekä yhteistyön välittömyydestä ja ripeydestä.
Kotimaisiin asiakkuuksiin verrattuna pääset pohtimaan erilaisia tulokulmia mitä moninaisempiin konsultointi- ja neuvonantopyyntöihin. Pääset laajentamaan tekemistäsi ja osaamistasi erittäin kokeneiden ja osaavien kollegoiden rinnalla.
Arkeesi kuuluu esimerkiksi
- Nimettyjen kansainvälisten asiakasyrityksien Suomessa toimivien yhteisöiden ja sivuliikkeiden pääkirjanpidon tehtävät sekä tilinpäätöksien itsenäinen laatiminen
- Asiakkaiden proaktiivinen konsultointi ja tukeminen taloushallinnon eri osa-alueiden kysymyksissä esimerkiksi Suomen lainsäädäntöön, tilinpäätöksiin ja yhtiömuotoon liittyen
- Verotusneuvonta esimerkiksi arvonlisäveroon, veroilmoituksiin ja kansainvälisiin verokysymyksiin ja -säädöksiin liittyen
- Kuukausi-, vuosi- ja ad hoc -raportointi tyypillisesti ulkomaan CFO:lle, Controllerille tai talouskeskukselle
- Kassavirtaennusteet sekä tulos- ja taseanalyysien tuottaminen
- Sisäinen yhteistyö Azetsin eri yksiköiden, kuten lakipalveluiden, kanssa
Tehtävässä odotamme
- Vähintään 3–5 vuoden kokemusta monipuolisista kirjanpidon ja tilinpäätöksen tehtävistä
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa esimerkiksi liiketalouden tai kauppatieteiden parista
- Asiakaslähtöistä, proaktiivista ja konsultoivaa työotetta sekä intoa oppia uutta
- Aitoa halua työskennellä ja jakaa positiivista energiaa tiimin kanssa
- Järjestelmällistä, tarkkaa ja laadukasta työnjälkeä aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista
- Lisäksi arvostamme ruotsin kielen ja konsernilaskennan osaamista
Emme edellytä aiempaa kokemusta kansainvälisten asiakkuuksien kanssa työskentelystä – tärkeintä on kirjanpidon ja tilinpäätöksien substanssiosaaminen, sujuva kielitaito ja palo päästä sukeltamaan kansainvälisiin kysymyksiin!
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla. Monipuolisten asiantuntijatehtävien ja osaavien kollegoiden lisäksi jatkuvaa kehittymistä tukevat esimerkiksi kattava koulutustarjonta, työnkiertomahdollisuus ja ison talon mahdollistamat urapolut. Inhimillinen organisaatiokulttuuri, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 19.2.2025. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, Niko Ruohonen (Business Unit Manager, Accounting International) antaa mielellään lisätietoja (niko.ruohonen@azets.com). Saat hänet kiinni myös puhelimitse numerosta 0405219176 arkipäivisin klo 11 ja 12 välillä.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Haluaisitko viedä palkanlaskennan teoriaosaamisesi käytäntöön ja päästä tutustumaan asiantuntijatyön arkeen? Innostutko mahdollisuudesta kerryttää arvokasta kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja asiakkuuksista kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa? Onko sinulla tarkka ja huolellinen työote sekä reipas, proaktiivinen asenne? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Palkanlaskennan kesätyöntekijä Helsinkiin, Lappeenrantaan tai Jyväskylään!
Kesätyöt alkavat sopimuksen mukaan huhti-toukokuun tienoilla ja päättyvät elokuun lopussa. Joissakin tiimeissä voi olla mahdollisuus myös työharjoitteluun ennen kesätyön alkua, mikäli sinulla on vielä opintoihisi liittyvä harjoittelu suorittamatta. Hyvin sujuneen kesän päätteeksi Azetsilla jatkaminen voi myös olla mahdollista.
Kesätyöntekijänä tehtäviisi kuuluvat monipuoliset palkanlaskennan avustavat tehtävät, kuten palkka-aineistojen tarkastelu ja järjestely, palkkaraportointi, tulorekisteriraportointi, Kela-hakemusten laatiminen ja käsittely, taloudellisten tietojen tarkistaminen ja täsmäytys sekä asiakaspalvelu ja tikettien hallinta. Tuemme oppimistasi ja ammatillista kasvuasi, ja taitojesi karttuessa pääset laajentamaan osaamistasi uusiin tehtäväkokonaisuuksiin.
Mitä edellytämme?
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on alan koulutustausta tai käynnissä olevat opinnot. Emme edellytä aiempaa alan työkokemusta, mutta arvostamme kokemusta esimerkiksi asiakaspalvelutehtävistä. Pääset myös hyödyntämään jo mahdollisesti kerryttämääsi osaamista esimerkiksi taloushallinnon järjestelmien parista. Koska työkielemme on pääosin suomi, edellytämme sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa. Tulevan tiimisi mukaan voit hyödyntää myös englannin tai ruotsin kielen osaamistasi.
Millaista työkaveria etsimme?
Toivomme sinulta aitoa kiinnostusta palkanlaskennan tehtäviin ja intoa uuden oppimiseen. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys ja yhteistyö, proaktiivinen ja järjestelmällinen työote sekä huolellinen työnjälki – jos tunnistat nämä piirteet itsessäsi, sopisit porukkaan varmasti!
Mitä kesätyö Azetsilla tarjoaa sinulle?
- Kattavan perehdytyksen Azetsiin, toimialaan ja tehtäviisi
- Mahdollisuuden päästä näkemään palkanlaskennan asiantuntijatyön arkea ja oppimaan alan ammattilaisilta niin asiakastiimisi kuin koko yksikön sisällä
- Arvokasta käytännön kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja erilaisista asiakasyrityksistä
- Ympäristön, jossa pääset osaksi kansainvälistä, kasvavaa ja moderneihin teknologioihin nojaavaa organisaatiota
- Mukavan, avoimen ja kannustavan ja työyhteisön, johon uusienkin tekijöiden on helppo sujahtaa mukaan omana itsenään
- Matalan hierarkian organisaatiokulttuurin, jossa kaikkien näkemystä arvostetaan ja kuunnellaan
- Viihtyisät ja modernit toimitilat keskeisillä sijainneilla
- Mahdollisuuden hybridityöhön, jonka yksityiskohdista sovitaan tiimitasolla
- Mahdollisuuden viettää mukava kesä kokeneiden konkareiden ja muiden kesätyöntekijöiden kanssa!
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 9.2.2025. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla kesätyöhakijoita eri taustoista!
Sisällytäthän hakemukseesi seuraavat tiedot:
- CV ja hakemuskirje
- Haetko Helsinkiin, Lappeenrantaan vai Jyväskylään (valitse hakemuksessa vain ensisijainen paikkakunta – muut mahdolliset työskentelysijainnit voit tarkentaa hakemuskirjeessäsi)
- Haetko vain kesätyötä vai sekä harjoittelua että kesätyötä
- Aikaväli, jolle haet kesätyötä ja mahdollista harjoittelua (aloitus- ja lopetusajankohta)
Jos jokin jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä HR-tiimiimme (rekrytointi@azets.com).
Näin rekrytointiprosessimme etenee
Aloitamme hakemusten läpikäynnin jo hakuaikana. Olemme yhteydessä haastatteluprosessiin valittuihin hakijoihin ja sovimme tarkemmin etenemisestä. Jos hakijaa ei valita jatkoon, pyrimme ilmoittamaan tästä mahdollisimman pian hakuajan päätyttyä. Ennen palkkauspäätöstä tarkistamme hakijan luottotiedot ja voimme myös soittaa hakijan ilmoittamille suosittelijoille.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Haluaisitko viedä taloushallinnon teoriaosaamisesi käytäntöön ja päästä tutustumaan asiantuntijatyön arkeen? Innostutko mahdollisuudesta kerryttää arvokasta kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja asiakkuuksista kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa? Onko sinulla tarkka ja huolellinen työote sekä reipas, proaktiivinen asenne? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Taloushallinnon kesätyöntekijä!
Asuinpaikkasi mukaan voit hakea taloushallinnon kesätöihin Lappeenrantaan, Tampereelle, Turkuun, Joensuuhun, Jyväskylään, Raaseporiin, Ouluun, Imatralle, Mikkeliin tai Varkauteen.
Kesätyöt alkavat sopimuksen mukaan huhti-toukokuun tienoilla ja päättyvät elokuun lopussa. Joissakin tiimeissä voi olla mahdollisuus myös työharjoitteluun ennen kesätyön alkua, mikäli sinulla on vielä opintoihisi liittyvä harjoittelu suorittamatta. Hyvin sujuneen kesän päätteeksi Azetsilla jatkaminen voi myös olla mahdollista.
Kesätyöntekijänä tehtäviisi kuuluvat monipuoliset taloushallinnon avustavat tehtävät, kuten ostolaskujen tiliöinti ja kierrätys, pankkitiliotteiden käsittely, maksatus, kuukausiraportoinnissa avustaminen, pienemmät kirjanpito- ja täsmäytystehtävät sekä asiakaspalvelu ja tikettien hallinta. Tuemme oppimistasi ja ammatillista kasvuasi, ja taitojesi karttuessa pääset laajentamaan osaamistasi uusiin asiakkuuksiin ja tehtäväkokonaisuuksiin.
Mitä edellytämme?
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on alan koulutustausta tai käynnissä olevat opinnot. Emme edellytä aiempaa alan työkokemusta, mutta arvostamme kokemusta esimerkiksi asiakaspalvelutehtävistä. Pääset myös hyödyntämään jo mahdollisesti kerryttämääsi osaamista esimerkiksi taloushallinnon järjestelmien parista. Koska työkielemme on pääosin suomi, edellytämme sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa. Tulevan tiimisi mukaan voit hyödyntää myös englannin tai ruotsin kielen osaamistasi.
Millaista työkaveria etsimme?
Toivomme sinulta aitoa intoa ja kiinnostusta taloushallinnon alaa, tehtäviä ja oppimista kohtaan. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys ja yhteistyö, proaktiivinen ja järjestelmällinen työote sekä huolellinen työnjälki – jos tunnistat nämä piirteet itsessäsi, sopisit porukkaan varmasti!
Mitä kesätyö Azetsilla tarjoaa sinulle?
- Kattavan perehdytyksen Azetsiin, toimialaan ja tehtäviisi
- Mahdollisuuden päästä näkemään taloushallinnon asiantuntijatyön arkea ja oppimaan alan ammattilaisilta niin asiakastiimisi kuin koko yksikön sisällä
- Arvokasta käytännön kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja erilaisista asiakasyrityksistä
- Ympäristön, jossa pääset osaksi kansainvälistä, kasvavaa ja moderneihin teknologioihin nojaavaa organisaatiota
- Mukavan, avoimen ja kannustavan ja työyhteisön, johon uusienkin tekijöiden on helppo sujahtaa mukaan omana itsenään
- Matalan hierarkian organisaatiokulttuurin, jossa kaikkien näkemystä arvostetaan ja kuunnellaan
- Viihtyisät ja modernit toimitilat keskeisillä sijainneilla
- Mahdollisuuden hybridityöhön, jonka yksityiskohdista sovitaan tiimitasolla
- Mahdollisuuden viettää mukava kesä kokeneiden konkareiden ja muiden kesätyöntekijöiden kanssa!
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 9.2.2025. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla kesätyöhakijoita eri taustoista!
Huomioithan, että tämä ilmoitus koskee vain taloushallinnon kesätyö- ja harjoittelumahdollisuuksia Helsingin ulkopuolella sijaitsevilla toimipisteillämme. Jos etsit taloushallinnon kesätöitä Helsingistä, jätäthän hakemuksesi tämän ilmoituksen kautta.
Sisällytäthän hakemukseesi seuraavat tiedot:
- CV ja hakemuskirje
- Haetko Lappeenrantaan, Tampereelle, Turkuun, Joensuuhun, Jyväskylään, Raaseporiin, Ouluun, Imatralle, Mikkeliin vai Varkauteen (valitse hakemuksessa vain ensisijainen paikkakunta – muut mahdolliset työskentelysijainnit voit tarkentaa hakemuskirjeessäsi)
- Haetko vain kesätyötä vai sekä harjoittelua että kesätyötä
- Aikaväli, jolle haet kesätyötä ja mahdollista harjoittelua (aloitus- ja lopetusajankohta)
Jos jokin jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä HR-tiimiimme (rekrytointi@azets.com).
Näin rekrytointiprosessimme etenee
Aloitamme hakemusten läpikäynnin jo hakuaikana. Olemme yhteydessä haastatteluprosessiin valittuihin hakijoihin ja sovimme tarkemmin etenemisestä. Jos hakijaa ei valita jatkoon, pyrimme ilmoittamaan tästä mahdollisimman pian hakuajan päätyttyä. Ennen palkkauspäätöstä tarkistamme hakijan luottotiedot ja voimme myös soittaa hakijan ilmoittamille suosittelijoille.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Haluaisitko viedä taloushallinnon teoriaosaamisesi käytäntöön ja päästä tutustumaan asiantuntijatyön arkeen? Innostutko mahdollisuudesta kerryttää arvokasta kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja asiakkuuksista kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa? Onko sinulla tarkka ja huolellinen työote sekä reipas, proaktiivinen asenne? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
Taloushallinnon kesätyöntekijä Helsinkiin!
Kesätyöt alkavat sopimuksen mukaan huhti-toukokuun tienoilla ja päättyvät elokuun lopussa. Joissakin tiimeissä voi olla mahdollisuus myös työharjoitteluun ennen kesätyön alkua, mikäli sinulla on vielä opintoihisi liittyvä harjoittelu suorittamatta. Hyvin sujuneen kesän päätteeksi Azetsilla jatkaminen voi myös olla mahdollista.
Kesätyöntekijänä tehtäviisi kuuluvat monipuoliset taloushallinnon avustavat tehtävät, kuten ostolaskujen tiliöinti ja kierrätys, pankkitiliotteiden käsittely, maksatus, kuukausiraportoinnissa avustaminen, pienemmät kirjanpito- ja täsmäytystehtävät sekä asiakaspalvelu ja tikettien hallinta. Tuemme oppimistasi ja ammatillista kasvuasi, ja taitojesi karttuessa pääset laajentamaan osaamistasi uusiin asiakkuuksiin ja tehtäväkokonaisuuksiin.
Mitä edellytämme?
Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on alan koulutustausta tai käynnissä olevat opinnot. Emme edellytä aiempaa alan työkokemusta, mutta arvostamme kokemusta esimerkiksi asiakaspalvelutehtävistä. Pääset myös hyödyntämään jo mahdollisesti kerryttämääsi osaamista esimerkiksi taloushallinnon järjestelmien parista. Koska työkielemme on pääosin suomi, edellytämme sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa. Tulevan tiimisi mukaan voit hyödyntää myös englannin tai ruotsin kielen osaamistasi.
Millaista työkaveria etsimme?
Toivomme sinulta aitoa intoa ja kiinnostusta taloushallinnon alaa, tehtäviä ja oppimista kohtaan. Henkilöstömme päivittäisessä tekemisessä korostuvat asiakaslähtöisyys ja yhteistyö, proaktiivinen ja järjestelmällinen työote sekä huolellinen työnjälki – jos tunnistat nämä piirteet itsessäsi, sopisit porukkaan varmasti!
Mitä kesätyö Azetsilla tarjoaa sinulle?
- Kattavan perehdytyksen Azetsiin, toimialaan ja tehtäviisi
- Mahdollisuuden päästä näkemään taloushallinnon asiantuntijatyön arkea ja oppimaan alan ammattilaisilta niin asiakastiimisi kuin koko yksikön sisällä
- Arvokasta käytännön kokemusta monipuolisista työtehtävistä ja erilaisista asiakasyrityksistä
- Ympäristön, jossa pääset osaksi kansainvälistä, kasvavaa ja moderneihin teknologioihin nojaavaa organisaatiota
- Mukavan, avoimen ja kannustavan ja työyhteisön, johon uusienkin tekijöiden on helppo sujahtaa mukaan omana itsenään
- Matalan hierarkian organisaatiokulttuurin, jossa kaikkien näkemystä arvostetaan ja kuunnellaan
- Viihtyisät ja modernit toimitilat keskeisellä sijainnilla Elielinaukiolla
- Mahdollisuuden hybridityöhön, jonka yksityiskohdista sovitaan tiimitasolla
- Mahdollisuuden viettää mukava kesä kokeneiden konkareiden ja muiden kesätyöntekijöiden kanssa!
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 9.2.2025. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla kesätyöhakijoita eri taustoista!
Huomioithan, että tämä ilmoitus koskee vain Helsingin taloushallinnon kesätyö- ja harjoittelumahdollisuuksia. Jos etsit taloushallinnon kesätöitä Helsingin ulkopuolelta, jätäthän hakemuksesi tämän ilmoituksen kautta.
Sisällytäthän hakemukseesi seuraavat tiedot:
- CV ja hakemuskirje
- Työskentelypaikkakunta (valitse hakemuksessa vain ensisijainen paikkakunta – muut mahdolliset työskentelysijainnit voit tarkentaa hakemuskirjeessäsi)
- Haetko vain kesätyötä vai sekä harjoittelua että kesätyötä
- Aikaväli, jolle haet kesätyötä ja mahdollista harjoittelua (aloitus- ja lopetusajankohta)
Jos jokin jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä HR-tiimiimme (rekrytointi@azets.com).
Näin rekrytointiprosessimme etenee
Aloitamme hakemusten läpikäynnin jo hakuaikana. Olemme yhteydessä haastatteluprosessiin valittuihin hakijoihin ja sovimme tarkemmin etenemisestä. Jos hakijaa ei valita jatkoon, pyrimme ilmoittamaan tästä mahdollisimman pian hakuajan päätyttyä. Ennen palkkauspäätöstä tarkistamme hakijan luottotiedot ja voimme myös soittaa hakijan ilmoittamille suosittelijoille.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink