Avoimet työpaikat Azetsilla
Innostaako ostolaskuautomaatio? Kaipaisitko itsesi näköistä roolia vahvassa kasvussa olevan teknologiayksikkömme huikeiden ammattilaisten ympäröimänä? Olisitko halukas hyppäämään tiukasti ohjaimiin P2P-asiantuntijana? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme
P2P-järjestelmäkonsultti
Monipuolisessa tehtävässäsi toimit vahvasti asiakasrajapinnassa P2P-järjestelmän käyttöönotto- ja kehitysprojekteissa ja rakennat asiakkaan tarpeisiin istuvia ostolaskujen hallintaa tukevia järjestelmäratkaisuja. Vastuullasi on järjestelmän määrittämisen lisäksi mm. asiakaskoulutukset ja asiakkaan jatkuvan kehityksen tukeminen. Rooli tarjoaa huiman kehittymismahdollisuuden ja näköalan monille eri toimialoille, laajaan kirjoon yrityksiä, moninaiseen järjestelmäkenttään sekä liiketoimintaprosesseihin.
Meillä pääset toimimaan viimeisimpien ostolaskuratkaisujen parissa kehittäen esimerkiksi tekoälyn ja ostolaskujen täsmäytyksen tarjoamaa automaatiota. Toimit osana rautaista asiantuntijatiimiä ja oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan konsulttiroolisi voidaan muotoilla joko teknisempään tai liiketoimintaprosessilähtöisempään suuntaan.
Tehtävässä odotamme
Etsimme kehityshaluista ja ratkaisukeskeistä osaajaa, jolla olisi mielellään jonkin verran aiempaa kokemusta joko ohjelmistokehityksestä, kirjanpidosta ja/tai roolista jonkin ostolaskujärjestelmän pääkäyttäjänä. Aikaisempi kokemus Basware Purchase-to-Pay:sta (P2P) on tehtävässä ehdottomasti eduksi. Vahvuutesi voi olla myös ymmärrys ja mielenkiinto taloushallinnon prosesseihin ja järjestelmiin sekä niiden automatisointiin ja kehitykseen. Yleinen ymmärrys taloushallinnon ja kirjanpidon prosesseista katsotaan myös eduksi.
Arvostamme erityisesti aktiivista ja oma-aloitteista työotetta sekä positiivista energiaa, jota jaat tiimin kesken - meillä töissä saa olla hauskaa! Yhteistyö ja vuorovaikuttaminen, asiakastilanteissa esiintyminen sekä myynnillinen ote sujuvat sinulta luontevasti. Työsi hoituu ongelmitta niin suomen kuin englannin kielellä. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi alempi tai ylempi korkeakoulututkinto. Tärkeintä on kuitenkin kiinnostus järjestelmiä ja taloushallintoa kohtaan sekä halu kehittyä lisää.
Haluamme, että viihdyt meillä
Tulevassa tiimissäsi asuu kovin tyytyväistä porukkaa. Työ tarjoaa haastetta ja kasvun paikkoja, mutta samalla myös joustoa ja omaehtoisuutta. Keskustelut käydään avoimesti, jokaisen ääntä arvostetaan ja erilaiset näkemykset ovat aina tervetulleita. Työ on mielekästä, yhteinen suunta selkeä ja apuja saa aina. Parasta on se, että töitä saa tehdä äärimmäisen hyvässä seurassa ja yhdessä viihdytään niin töissä kuin usein myös vapaa-ajalla.
Azetsilla pääset luomaan kanssamme menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen eduista nauttien. Helsingin toimitilamme sijaitsevat keskeisellä paikalla rautatieaseman välittömässä läheisyydessä erinomaisten kulkuyhteyksien varrella. Kyseeseen voi tulla työskentely myös toiselta paikkakunnalta käsin. Etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti niin ikään ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Kuulostiko hyvältä ja löysitkö itsesi kuvauksesta? Haluamme ehdottomasti kuulla sinusta lisää! Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 22.12.2024 mennessä - tai miksei jo tänään! Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuajan aikana.
Tehtävästä voit kysellä tarkemmin Pia Nurkkalalta. Pian tavoitat parhaiten sähköpostitse pia.nurkkala@azets.com ja voitte vaikka sopia sähköpostitse yhteisen puhelinkeskustelun lisäkysymystesi osalta.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Kurkkaa myös Petrin ja Katjan blogikirjoitukset tai katso oheinen video, niin tiedät enemmän Azets Technology -liiketoiminnassa työskentelystä! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Onko taloushallinto intohimosi ja talouden prosessien kehittäminen leipälajisi? Haluatko olla osa innovatiivista ja kehittyvää organisaatiota, jossa arvostetaan asiantuntemusta, vastuunkantoa ja uuden oppimista? Jos vastasit kyllä, meillä on sinulle täydellinen paikka!
Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme
Financial Controlleria
Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan ja oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi ja laaja kollegoiden verkosto. Osaamisesi syvenee niin taloushallinnon erityiskysymysten (verotuskysymykset, yritysjärjestelyt, konsernilaskenta) kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Tehtävät
- kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
- erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta
- asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
- sisäisen laskennan raportointitehtävät
- kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa
- verotukseen liittyvät tehtävät
- aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
- automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Toivomme sinulta löytyvän
- Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta
- Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
- Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä, esim. MS Business Central
- Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa
- Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomien haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin, tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Odotamme sinua innolla tiimiimme - haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 18.12.2024.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä Miika Sillanpäähän, p. 050 364 5172. Miika vastaa mielellään kysymyksiisi.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Sykkiikö sydämesi kirjanpidolle ja tilinpäätökselle? Nautitko asiakaslähtöisestä ongelmanratkaisusta? Olisitko kaipaamamme työkaveri, jossa yhdistyy taloushallinnon osaaminen sekä ymmärrys erilaisista asiakkaista ja liiketoimintaympäristöistä? Näetkö itsesi osana ammattitaitoista, avuliasta ja asiakkaiden tukimuurina seisovaa tiimiämme? Haluat kehittää ja kehittyä?
Tilaisuutesi on koittanut, sillä meillä on haussa taloushallinnon palveluihimme
Accounting Specialist
laatimaan, raportoimaan ja analysoimaan asiakkaidemme luvut. Työ on monipuolista ja sisältää ulkoista laskentaa sekä asiakkaan talouden tuntemista monesta eri näkökulmasta. Automaatio hoitaa meillä yksinkertaiset työvaiheet, joten saat keskittyä mielekkäämpiin tehtäviin, asiakkaiden sparraamiseen ja järjestelmien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Meillä pääset työskentelemään alan parhaiden järjestelmien parissa.
Tässä tehtävässä menestyt mikäli
- Olet positiivinen, ratkaisukeskeinen ja nautit asiakaskontakteista
- Sinulla on vähintään 2–3 vuoden kokemus kirjanpidosta ja tilinpäätöksen laadinnasta
- Työn korkea laatu ja asioiden loppuun saattaminen on sinulle kunnia-asia
- Olet järjestelmäorientoitunut ja haluat oppia hyödyntämään niitä tehokkaasti
- Innostut automaatiosta ja sen tuomista mahdollisuuksista
- Oman työn hallinta ja priorisointi onnistuu vaivatta
- Sinulta löytyy joustavuutta vaihtelevissa tilanteissa ja paineensietokykyä
- Haluat olla mukana kehittämässä tiimin työskentelytapoja ja vaikuttaa positiivisesti liiketoimintamme kehittymiseen
Haluamme, että viihdyt meillä
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän lisäksi mahdollisuuden kehittyä ja luoda menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen henkilöstöeduista nauttien. Meillä saat mm. lounasedun, liikunta/kulttuuri/hyvinvointiedun, taukojumpat, laajan työterveyshuollon, kattavat tietopalvelut, sähköisen oppimisalustan sekä työvälineet myös etätyökonttorillesi käyttöösi. Tuemme sinua kattavasti myös KLT-tutkinnon suorittamisessa. Voit tehdä töitä niin Helsingin, Tampereen, Joensuun, Lappeenrannan, Imatran, Jyväskylän, Kuopion, Turun, Mikkelin, Lahden, Varkauden tai Oulun toimistoltamme kuin isolta osin myös etänä kotoa käsin.
Terveiset tiimikavereiltasi
Tulevat tiimikaverisi lupaavat, että pääset loistamaan omilla vahvuuksillasi, jakamaan osaamistasi ja oppimaan uutta kollegoilta. Teemme töitä itsenäisesti yhdessä. Pääset haastamaan itseäsi monipuolisissa tehtävissä ja seinän tullessa vastaan lähdemme tiiminä yhdessä kaatamaan seinää tai rakentamaan tikkaita. Talomme noin 400 talouden osaajasta löytyy aina laadukas ja asiantunteva apu!
Oletko sinä tiimimme kaivattu vahvistus?
Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.12.2024. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten läpikäynnin ja haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse: Hannele Laaja 10.-11.12. klo 9-14 ja 17.-18.12. klo 10-14 p. 040 178 4343, Reija Härkönen 13.12. klo 10-14 ja 19.12. klo 13.00-14.30 p. 050 337 2162.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Jätä avoin hakemus meille niin olemme sinuun yhteydessä, mikäli sinulle sopiva tehtävä löytyy!
- azets.fi
- TalentLink